Şikayetlerin Değerlendirilmesi:
a) Seyyar Satıcı Şikayetleri
b) Yayalara Tahsis Edilen Yerlerdeki Taşıt İşgalleri
c) Kaçak Et Kesimi v.s.
Toplu konutlar, Binalar ve Komşuluk İlişkilerinden kaynaklanan Şikayetlere Dilekçe ile Müracaat Edildiğinde Değerlendirilmesi
a) Toplu Konutlarda Özellikle gece Gürültü Şikayetleri
b) Pis Suların açığa Akması Şikayetleri
c) Katlar Arasında Su Sızıntı Şikayetleri
d) Evcil Hayvan Şikayeti
e) Büyük-Küçük ve Kümes Hayvan Barındırma Şikayetleri
Bütün Şikayetler Adapazarı Belediyesi Çözüm Merkezi 444 50 54 Telefonu ile arayarak veya bizzat başvurarak Müracaat edildiğinde, Derhal değerlendirmeye alınıp Mevzuat çerçevesinde sonuçlandırılır.